onsdag, juni 27, 2007

Sommar och Kosmiska konspirationer

Just nu är det som det brukar vara på sommaren, regn och åter regn. Det är ett rent helvete för ett promenadfreak som mig. Jag kommer inte ut och blir istället sittande framför datorn vilket leder till att jag blir uttråkad.....och vi vet ju vad det leder till.....

Men men allt är inte mörker, ska ta mig till Falköping i veckan och prata om musikvideon som vi ska göra! Deadline är i augusti så vi har inte så mycket tid på oss och vi är fortfarande i planeringsstadiet...vilket påminner mig om att jag ska lägga in redigeringsprogrammet på mina datorer måste bara skaffa ett nytt batteri till min bärbara.

Jag hade en diskussion för ett par dagar sen om vad en kosmisk konspiration verkligen innefattar. Som ni redan vet anser jag att kurskataloger från skolor i Stockholm är ett lika gott bevis som brinnande buskar eller regnande grodor över Egypten. Att det regnar här just nu är en kosmisk konspiration mot mig för att jag inte ska kunna njuta av sommaren. Jag menar bevisen är ju glasklara, så fort nåt går mig emot så är det ju självklart att det är en konspiration som högre makter står bakom.


Ibland önskar jag att jag också kunde vara deluxe någonting......

4 kommentarer:

riksomengris sa...

jaså, du ska göra en hip hop video i duschen, alltså? ser fram mot den med sammanbitna tänder...

Martin sa...

Men det måste ju vara massor med kvinnor som kråmar sig i en sådan video.
Inte för att jag i vanliga fall har problem med kråmande kvinnor, men i just det här fallet känner jag att min dusch inte räcker till. Särskilt då den är mer åt badkarsstuket till.

Säga vad man vill om badkar men hip hop är det inte.

Lena sa...

Vill du ha kvinnor som kråmar sig.. Har du inte din uppbåslbara docka att leka i badkaret med då?

riksomengris sa...

jag har funderat... kör på badkar. du kan starta en ny trend