lördag, juni 16, 2007

Åh Herregud!!!

Trodde aldrig att jag skulle komma så nära skärselden och fortfarande vara vid liv som jag gör nu! Jag har nämligen fått låna the very best of David Hasselhoff, en cd med alla hans hits.....???? Nu när jag sitter här och lyssnar på låtarna så är det enda jag kan tänka att han borde hålla sig till att agera (med tanke på hur dålig skådis han är så kan ni själva förstå hur illa det är med sången). Detta i kombination med att han faktiskt har en låt på tyska med på skivan borde ge ett hum om hur jag har det just nu......

Nu måste jag sluta det känns som om min hjärna kokar.....David Hasselhoff is destroying my mind

1 kommentar:

riksomengris sa...

Jag såg The Hoff i ett avsnitt av Whose Line Is It Anyway. Det skrämmande? Han var riktigt bra! (Ett improvisationsprogram)