onsdag, juni 20, 2007

En dag i mitt liv

Idag har ingenting hänt. Jag är helt enkelt uttråkad och har inget att göra..... Jag har googlat mig och mina vänner, jag har varit ute och gått, jag har skrivit ner vad jag anser vi behöver göra för att spexet ska fungera bättre än förut och jag har ätit glass. Ingenting hjälper, jag är fortfarande uttråkad.

Jag hade hoppats att googlandet skulle ge något men man får samma gammla svar. Det är irriterande att mina vänner är så egoistiska så att dom inte kan förnya sig på nätet på ett eller annat sätt. Dom bara tänker på sig det är bara jag som tänker på mig.

Jag gick upp på billingen idag för att få lugn och ro när jag funderade över spexet och allt som hör till. Även om jag fick ut det jag var ute efter med promenaden så var den ändå en besvikelse. Jag gick nämligen vägen över Rhododendrondalen en mytomspunnen plats som en vän till mig berättat om. Där fanns inte en käft! Inte ens ormbunkarna dolde några människor och då gick jag ändå igenom där två gånger. En gång upp och en gång ner!

Faaaaaan..... Jag kunde lika gärna stannat hemma och onanerat hela dagen, då hade jag ju åtminstone fått ut nåt av det.

1 kommentar:

riksomengris sa...

firefox och http://www.stumbleupon.com/ är dina vänner när du har tråkigt! För övrigt moonade jag din lägenhet igår. Eller, jag hade byxorna på och jag cyklade förbi, men i tanken skickade jag dig en stor, blek måne.