tisdag, juni 19, 2007

Livets Gåtor!!!

Jag vet inte varför men jag har sovit dåligt ett tag nu, imorse vaknade jag 05:52 efter tre timmars sömn, det värsta var att jag faktiskt fick kämpa för att somna om! Sen tog det ca två timmar till och sen vaknade jag igen, Jag fattar inte vad det är som gör att jag inte kan sova ordentligt. Tänkte först att det var värmen men jag brukar kunna sova när det är varmt så det borde inte vara det. Drömmar kanske, fast det brukar ju inte vara svårt att somna om efter det!

Hmmm, detta är nog en av livets stora gåtor....som kvinnor. Aha där har vi det! Det är kvinnornas fel att jag inte kan sova! Skönt att jag löste det. Särskilt genom att vara så där objektiv som vi män kan vara....

En annan stor gåta är varför jag just fick tre kurskataloger från Berghs School of Communication i Stockholm. En skola som förvisso utbildar inom mitt område men som jag ändå aldrig hört talas om.

Det är nog världsaltets sätt att berätta för mig att min pappa har rätt när han tycker att jag borde flytta till Stockholm. En idé som jag förkastade med orden Stockholm? Nej för fan! Vad skulle jag göra där? Vad finns det för mig i den staden? Men nu vet ni, till och med Gud vill att jag ska flytta till Stockholm! Fast det är klart jag har väl aldrig gjort som han velat förut!

1 kommentar:

riksomengris sa...

går du med i korståget och håller baneret med orden: "Kvinnor är onda?" Är det så?