fredag, juni 15, 2007

Kvinnor!!!!!!

Jag vet inte om ni märkt det men världen är full av kvinnor! Hur man än gör så har man en tendens att stöta in i dom lite var stanns! Och hur jag än gör känns det ofta som om dom är satta på denna jord för att göra just mig förvirrad, konfunderad, förbannad, tjurig, glad, sorgsen, betänksam, nervös, hoppfull, ovärdig eller utnyttjad! Kvinnor har en tendens eller en infödd förmåga att få mig att känna mig som en idiot!

Jag vill inte peka ut några specifika kvinnor för det kvittar vilken relation jag har till dom, dom påverkar mig likadant i vilket fall så jag inberäknar all jordens kvinnor här, dom av er som känner mig kan väl roas av hur ni påverkar mig?

Nu har jag ändå inte nämnt något som har med sex och lust att göra!
Det är ett kapitel för sig men låt mig få säga så här. Kvinnorna jag känner ger mig bilder i mitt huvud som tar flera dar att hämta sig från (ni vet vilka ni är)

Hmmm......den där sista meningen känns som om man kan tolka på mer än ett sätt men den får vara kvar just bara för det. (iaf fattar dom det berör sammanhanget (om inte kanske detta är mitt sista inlägg)). Inte för att jag ska vara sån men kvinnor kan vara väldigt irriterande...(ja den meningen är bara med för att jag skulle få med punchlinen)

Fast det är klart, en värld utan kvinnor skulle allt vara bra tråkig

3 kommentarer:

riksomengris sa...

precis, så vi håller oss väl till män?

Martin sa...

absolut! det är du och jag Alfred!

riksomengris sa...

Alfred och Emil, det var ju inte direkt dolt det speciella förhållande de hade...