måndag, december 28, 2009

Ojdå...

Det är alltid en intressant känsla som infinner sig när man inser att man har gjort fel och att det man tänkt sig inte alls kommer att fungera. Jag har fått den känslan idag och det gäller csn, jag hade nämligen fått för mig att det skulle komma en utbetalning i december också, ni vet den där som ser till att man kan betala hyran och allt det där. Det kom dock ingen utbetalning och efter vissa efterforskningar insåg jag till mitt stora förtret att det inte skulle komma någon heller. Ni kan ana min glädje över detta men jag gjorde det enda en normal vuxen människa gör när han får problem, jag ringde pappa... :)

Förhoppningsvis så löser sig allt till det bättre men jag måste säga att jag tycker att hela grejen är konstig för detta innebär ju att alla studenter är oförmögna att betal sina räkningar i slutet av december. Verkar inte vara riktigt genomtänkt om jag säger så...

Inga kommentarer: