torsdag, december 03, 2009

Det som gick så bra...

Näe nu ljög jag egentligen, mitt pluggande har gått på en mina och den ende jag kan skylla på är mig själv. Jag har som vanligt startat alldeles försent när det gäller att läsa till tentan som jag förövrigt har imorgon. Jag är väl inte direkt förvånad jag har ju alltid varit sån här. Vi kan ju dock hoppas på att det ska bli bättre, förhoppningsvis så kan jag direkt efter denna tentan starta med grupparbetet på contentment management och på XML-uppgiften som ska vara inlämnad i mitten av december...

Säga vad man vill om arbetsbördan med alla dessa tentor men jag trivs fortfarande bättre nu än vad jag gjorde när jag jobbade på Max, synd bara att jag inte har hela helgerna lediga. Fast jobbet på orient är ju ganska stekigt (trumvirvel tack för detta var dagens skämt)och bara fyra timmar om dagen... :)

Inga kommentarer: