måndag, december 07, 2009

NHL-nörd deluxe...

Jag har gillat NHL sedan mitten av åttiotalet och Los Angeles Kings var mitt favoritlag då som nu. Många spelare har passerat i revy under årens lopp och om dom varit något att ha så kan dom bli invalda i Hockey Hall of Fame där man hamnar om man på något sätt gjort stort intryck under sin karriär. I år blev flera av min barndomsidoler invalda i sagda Hall of fame. Det var Steve Yzerman, Brian Leetch, Brett Hull och Luc Robitaille. Varav Luc Robitaille var den störste för mig, han var inte bäst av dom men han spelade i Los Angeles och det ger mycket poäng på idolskalan det. Ja ja i vilket fall som helst så hade de en cermoni i Toronto innan de blev invalda och jag tänkte ni skulle få del av den men jag varnar er det är nog bara en riktig NHL-nörd som uppskattar detta till fullo...



Inga kommentarer: