måndag, december 14, 2009

Det var då...

Jag missade en deadline för en inlämning nu i veckan (läs idag) men det gör nog inte så mycket eller jo det gör det för det var ju tyvärr inte den enda inlämningen jag har. Jag har ett par över jul också men får jag bara lite lugn så ska jag nog kunna producera alla de grejer som jag ska producera. Förhoppningsvis så kommer jag begripa vad jag gör också...:p

Julklappsletande är fortfarande i full gång det går visserligen inte framåt men det går ju inte heller bakåt som det heter. Jag har åtminstone idéer när det gäller dem jag ska köpa julklappar till och då är ju mycket vunnet. Tyvärr så har min plan på att köpa julklapparna långt i förväg gått om intet och därför så lär jag hamna i samma sits som alla år. Jag köper allt dagen innan julafton... :(

Sen har jag börjat tänka en hel del på julgodis som jag tyvärr är väldigt dålig på att göra men jag tänker ju på det iaf. För mig är julgodis mycket choklad och därför får ni lite fransk matlagning här på bloggen. En dessert med choklad så klart... :)



Jag tror jag lyckats tolka receptet men min franska är som den är så jag kan ha helt fel. Så om någon vill översätta på riktigt så går det bra... :p

Inga kommentarer: