söndag, augusti 30, 2009

Vad ska man säga?

Det är en liten konstig känsla att vara helt ledig på en söndag, det är en helt okej känsla men den är ändå på nåt sätt förvirrande. Gårdagen var däremot inte förvirrande den var snarare hektisk, det var jobb på Orient som stod på schemat och faaaan vad folk det var så det blev lite slitigt där ett tag men även den längsta kö måste någon gång tunnas ut. Det ska dock sägas att det var så mycket att jag verkligen kände mig värd att få söndagen ledig... :)

Den lediga dagen har spenderats med att göra just ingenting men jag läste denna faktiskt väldigt bra artikel om Barca, finns delar i den som faktiskt ger mig gåshud och då är det ändå aftonbladet vi pratar om. Sen när jag ändå var inne på aftonbladet så läste jag även denna artikel som jag tyckte var så tänkvärd att jag slänger in den här så ni kan läsa den...

Inga kommentarer: