måndag, augusti 17, 2009

Äsch...!

Jag har fortfarande ont i ryggen och jag har fortfarande inte listat ut varför det gör ont men såsmåningom kommer jag säkert på vad det är och då ska jag genast sluta ha ont. Sen så är det ju en massa idrott på tv med springande, hoppande och stötande åt alla håll och kanter, tycker väl att det är lite synd att Isinbajeva inte klarade någon höjd och att stackaren som drog på herrarnas 10.000 meter inte fick vara med och spurta. Sen så börjar ju den engelska fotbollen snart, typ nästa vecka eller så för vad som än händer så ska inte Aston Villa förlora mot Wigan på hemmaplan så det har inte hänt så därför börjar dom inte spela förrän nästa vecka, så det så...

Påtal om idrott så hittade jag denna artikel och det enda jag funderar på är konstigt nog inte varför jag sitter och läser aftonbladet på nätet utan det jag funderar på är vad han som skrivit artikeln är ute efter. Vill han införa någon sorts maxvikt på 100 meters löpare eller vill han bara göra sig lustig över en kvinna som väger 85 kilo, för man måste ju säga att det verkligen är fina bilder dom hittat på henne. Jag måste erkänna att jag faktiskt börjat undra hur snabb reportern själv är på hundra meter, vem vet han kanske är en svensk Usain Bolt, nästan så man skulle be aftonbladet testa det...

Inga kommentarer: