söndag, augusti 09, 2009

Minigolf och jäkla lång vandring i vatten...

Den här helgen så har jag varit helt ledig och det är väl ett unikum i sig så idag så hade bad planerats men när vi väl kom till Filsbäck i Lidköping så hade vädret blivit lite sämre (molnigt) så vi bestämde oss för att spela minigolf. Det var dock nåt fel med minigolfen för det funkade inte som det skulle, alltså man får ju en klubba och en boll men jag tror att klubban var sned och bollen inte var rund för jag var jättedålig och det brukar jag inte vara...

Efter att jag återlämnat den söndriga klubban så var det dags att bada men ojojoj vad kallt det var vilket är helt okej om man kan hoppa i direkt men här var det så jäkla långgrunt att jag tror det tog 10 minuter av gående bara för att få mina testiklar under vatten, iofs så var vattnet så kallt att testiklarna höjde sig hela tiden men ändå...

Fast när man väl doppat hela kroppen så var det rätt trevlig och skönt, det är alltid intressant att kunna sitta på botten när man är ca 150m från stranden och vattnet bara når till halsen på en. I vilket fall så vart det en härlig dag... :)

1 kommentar:

Unknown sa...

(karro)det var som fan.... så du hade trevligt iaf??