torsdag, augusti 20, 2009

Jag är som Usain Bolt...

Om han hade varit en otränad vit man vill säga för det ska kanske erkännas att när jag tog den första löprundan på många år så hade jag inte riktigt Bolts steglängd, inte för att jag någonsin haft det men ändå. Å andra sidan så är inte 5km på 32 minuter sådär jättedåligt, när jag sprang som bäst så höll jag mig på ca 25 min så jag har lite att träna upp men nu är det första steget taget iaf... :)

Det mest negativa är ju det att jag kommer att ha världens träningsvärk imorgon och jo jag stretchade ordentligt men det är ofrånkomligt att det är lite rost som tar ett tag att få bort och det gör man ju som alla vet med lite träningsvärk...

Sen ska det väl även sägas att jag kände att min kondis inte direkt blivit bättre av att inte röra på mig men det innebär ju rent konkret att den bara kan bli bättre och bättre ska den bli. Nu får vi väl bara se när jag lyckas ta mig ut nästa gång...

Inga kommentarer: