måndag, augusti 03, 2009

Gynekolog eller bara hoppfull...?

Idag så har jag haft lite tråkigt och därför så har jag slösurfat och jag har hittat en del roliga grejer, bl.a en annonssajt för eskortservice därav kommer namnet på dagens inlägg för jag hittade en annons från en mrF som skriver följande...

SÖT POJKE PÅ 27 BAST
Beskrivning
jag är en söt liten hingst så behöver du en vaginal undersökning så ring mig;)
puss mr F

Jag kan fortfarande inte lista ut om han verkligen vill träffa någon för att sex med dom eller om han bara är en gynekolog som försöker att extraknäcka lite, "Vill ni ha en gyn-undersökning ring mrF"...

Förvisso så hittade jag en annons från Susanne också och den är också lite speciell. Hon skriver...

SUSANNE SÖKER SERIÖSA OCH GENERÖSA MÄN!!

Beskrivning
susanne heter jag,är en snygg och sexig tjej..har alltid varit populär bland killar/män..

dock är jag blyg av mej och är därför oskuld,då jag inte vågat ta andra steget..

fast känner mig redo nu,för rätt person..*ler*

så killar,PASSA PÅ ATT TA CHANSEN!!

skicka mail vid intresse så hörs vi..ENDAST SERIÖSA OCH GENERÖSA!!!

ENDAST SVENSKA MÄN!!!!!

mvh susanne


Det är väl iofs det här som kallas för fri företagsamhet med vissa tendenser åt rasism men jag tycker att det är fint att hon bestämt sig för att sälja sin oskuld till högstbjudande, förlåt till den rätte menar jag ju... :p

Inga kommentarer: