torsdag, augusti 06, 2009

Så det så...

Jag är väldigt trött idag och vet egentligen inte vad jag ska skriva om. Jo förresten det finns en sak som jag kan berätta, det är ju så att jag som sagts vill bli blodgivare men grejen är den att jag är lite feg när det gäller just att ta blodprov (vilket dom ska göra första gången jag ska dit) så för att liksom öka min comfort-zone lite så har jag bett min mamma att följa med...

Min tanke är ju den att hon har ju jobbat med sånt så hon kan säkert lugna mig, förvisso så tror jag hon bara kommer skratta åt mig men då är det ju inte på ett elakt sätt utan bara för att hon tycker att jag är sjåpig vad gäller nålar och sånt...

Det ska dock sägas att hon får bara vara med vid själva sticket och inte om det är någon sorts utfrågning särskilt inte om den handlar om sexuella vanor och dylikt. Det finns faktiskt vissa saker som jag inte vill att mamma ska veta...

Inga kommentarer: