måndag, juli 06, 2009

Idag hade jag egentligen tänkt...

Att jag skulle skriva om WAMA som jag läste om i söndagens GP och deras försök att göra muséerna i Göteborg mer tillgängliga för allmänheten. Jag har alltid lite svårt att ta till mig sådant för jag har svårt att tro på lätta lösningar, jag tror då mer på långsiktiga lösningar eller åtminstone fortgående lösningar så att det liksom inte bara blir ett event och sen inget mer...

Jag hade faktiskt ett par idéer på vad man kunde göra men det var för flera timmar sedan och nu när jag sitter här och funderar på det så har tröttheten tagit över litegrann och jag kan inte komma ihåg mina idéer men jag ska försöka komma på det tills imorgon igen... :)

2 kommentarer:

Sarha sa...

man kan lägga ner världskulturmuseét... dåligare idé får man leta efter... och nej, jag har inte ens varit där än... ;P

Martin sa...

Kanske är bättre än min idé om att börja göra dataspel som handlar om konst och kultur, äventyrsspel då... :p