söndag, juli 12, 2009

Fåfänga...

Idag så har jag sett vad jag är det största beviset för fåfänga som finns, nämligen att ha ett foto på sig själv på sitt kontokort. När man står i kassa så får man se många olika varianter men det var första gången jag såg ett kontokort där innehavaren har satt en bild på sig själv där hon framstår som lite fotomodellsaktig. Ungefär som att meningen med kontokortet är att säga "titta på mig vad snygg jag är", det är nästan så att jag har lust att skaffa ett kontokort med en bild av min snopp på, bara för att liksom...

För då kan man verkligen säga "Excuse me while I whip this out"....:p



Fast det går nog inte för det skulle bli ett jääääävligt stort kontokort... :p

2 kommentarer:

riksomengris sa...

köp en större plånbok med en gång

Karin sa...

15/13