fredag, juli 10, 2009

Allsång på Husarn...

Jag måste erkänna att jag varit på allsång ikväll, på Husaren här i stan och jag måste också erkänna att jag inte alls tyckte om det. Det var för högt ljud, för mycket folk som skränade och för kallt. Maten var om än dyr väldigt god men på det stora hela var kvällen ganska misslyckad och inte sjöng jag så där mycket heller. Näe tacka vet jag lugnare ställen där man faktiskt kan höra vad den andre säger, jag tror iofs att det kan ha att göra med alkoholhalten om man tycker det är bra eller inte...

6 kommentarer:

riksomengris sa...

Du trodde att Allsången skulle vara bra? Var det så?

Martin sa...

Förvisso inte men hoppet är ju det sista som överger människan...

riksomengris sa...

det trodde jag var fotsvetten

Martin sa...

Det är nog från person till person...

Karin sa...

määhh, du kan ju inte gå till Husarn utan MIG!!!!!

Martin sa...

Förlåt! Tänkte inte på att det är ditt ställe... :p