torsdag, juli 30, 2009

El Dorado...

I förrgår gick det en resa till Liseberg eller El Dorado som vi kan kalla det eftersom vi fann/vann en skatt där. Vädret där nere var faktiskt helt okej synd bara att alla andra människor också insett det och tyckte att dom borde gå dit, för fyfan vad mycket folk det var där med långa köer åt alla håll som resultat, men men vi vann ju två kilo choklad iaf och det är ju inte fy skam på något sätt...



Visst är det väldigt likt en massa guldtackor? Det bruna guldet...

6 kommentarer:

Sarha sa...

är det bara mjölkchoklad? Tröttnar man inte på det? Jag kan hjälpa till att äta upp den, fast jag tröttnar rätt snabbt på den, om jag ska vara ärlig, men jag har hört att man kan frysa ner choklad, fast jag har aldrig vågat prova. Nu har ju du en del, du borde prova!

Martin sa...

Ja det är bara mjölkchoklad och tröttnar gör man säkert men än sålänge är det ingen fara. Du är välkommen att hjälpa till med uppätandet om du vill...

Vad gör man efter man fryst in den då? Använder man den som isglass eller är det bara förvaring?

Sarha sa...

Jag tror det bara är förvaring.

Evil Runar sa...

Faktum är att djupfryst choklad är något av en delikatess i sig. Lite hårdare men också en något sprödare smak.

Karin sa...

varför fanns den inte som frukt och mandel?

Martin sa...

Tror att det är en konspiration mellan Marabou och Liseberg...

Nu ligger en kaka i frysen...