fredag, november 19, 2010

Vill ni se en stjärna?

Jag blåste som sagt eld igår kväll på stad i ljus och idag var jag med i tidningen, när jag såg det så kom gamla drömmar med världskändisskap och dylikt fram som hemska monster ur garderoben. Det kom en sådan egoknäpp här att jag funderade på att börja detta inlägg med Zarah Leander sjungande den gamla dängan "Vill ni se en stjärna?"



Men som ni ser på bilden så finns det vissa problem med detta. För det första så ser ju inte en käft att det är jag som blåser eld. Men jag kan intyga att det är jag för jag var den ende som hade uppkavlade ärmar. Det hade jag förresten för att jag lyckades få på mig alldeles för stora kläder, jag såg säkert jättefånig ut i dom så därför är det bra att fotografen kapade mina ben på bilden...

För det andra så har jag fått eksem på bröst och mage av oljan vi använde och säga vad man vill men när kroppen kliar som mest så är det jävligt svårt för att inte säga omöjligt att ens ego sväller...

Inga kommentarer: