fredag, november 27, 2009

Spelberoende...

Jag har i dagarna fått ett litet spelberoende :) det är Baldur´s Gate det gäller och det går faktiskt över förväntan. Jag vet förresten att jag har ett litet spelberoende för jag t.o.m drömmer om spelet ibland och då är det liksom kört. Jag inser att det är ganska hög nördfaktor på att man spelar dataspel men det är ju inte som om jag sitter och spelar WoW för det hade verkligen varit nördigt... :p

I den verkliga världen där spindlar är små och inte jagar mig så har det börjat bli dags att julpynta. Jag har mina adventsstakar(låter rätt snuskigt egentligen)men jag saknar dock ett par stjärnor att hänga i fönstren, jag skulle vilja ha ett par röda så det blir riktigt juligt. Fast idag när jag var och kollade på cervera så insåg jag en sak, det var nämligen så att det hängde julstjärnor i skyltfönstret och på dessa stjärnor så fanns det en prislapp. Det fanns två röda en stor för 79 kr och en liten för 119 kr båda priserna var överkomliga. Vidare efterforskningar visade dock att det bara var överhöljet som var gjort av papper som ingick. Helt plötsligt så var inte priset sådär överkomligt längre 119 kr för stjärnformat rött papper är på något sätt fel, särskilt då man måste köpa till elkabel och lampa...

1 kommentar:

Evil Runar sa...

Rusta is da shit, man!