lördag, november 07, 2009

13. Långa dagar blir ännu längre...

Imorgon så är det fars dag och jag ska som sagt jobba utifall att någon vill bjuda sin far på restaurang alltså. Jag ska börja kl 13:00 och jobba till gud vet när. Det är iofs inte så farligt det kan nog t.o.m bli roligt och sen har jag ändå inget inplanerat. Mina föräldrar har aldrig varit särskilt intresserade av dom här specifika dagarna så dom klarar sig säkert. Gumman min ska ju greasa också så det gör ju inget ang det heller...

Gumman ja! Hon börjar ju skolan nu på måndag så hon har flyttat hem till mig permanent eller iaf så är det permanent tills hennes lägenhet är färdig renoverad. Grejen är den att jag börjat vänja mig vid att ha henne här och jag har börjat fundera på hur jag ska klara av att hon flyttar härifrån...

Inga kommentarer: