torsdag, november 26, 2009

Nu kan jag ju inte ens prata i telefon...

Det var väl oundvikligt? Till slut så hann förkylningar ifatt även mig. Det har dock varit en ganska mild variant denna gång men nu har jag börjat bli hes så det är knappt att jag kan prata med någon, det är faktiskt så illa att jag knappt kan höra vad jag själv säger när jag pratar med mig själv. Det är lite synd faktiskt för det är ju ändå rätt trevligt att prata med folk, fast det är ju lättare att förstå en hes person om man har honom framför sig jämfört med att prata med honom i telefon...

Imorgon hoppas jag att jag är bättre men jag är osäker vad gäller att jobba på orient, för säga vad man vill men att stå vid ett het stekbord brukar inte vara bra för förkylningar...

5 kommentarer:

riksomengris sa...

Ah, men tänk vilka snorburgare du kunde göra!

Martin sa...

Skulle du äta dom?

riksomengris sa...

Har du nån stark thaisås till?

Martin sa...

naturligtvis

riksomengris sa...

bring it