söndag, november 15, 2009

25. Det här kommer aldrig att gå...

Som ni vet så hade jag en plan om att nå mitt tusende inlägg nu på tisdag men till det har jag åtta inlägg kvar och jag tror inte det kommer gå. Det största skälet till detta är naturligtvis att jag tycker att det är lite för tråkigt att försöka trycka ut det på två dagar. Jag har helt enkelt inget att skriva om men men det tusende inlägget kommer bara inte när det var utlovat... :)

Idag så har jag varit på bio, vi såg Dickens "A Christmas Carol" med Jim Carrey. Den var ingen större höjdare även om animationen var bra. Jag har känt ett litet sug efter att se 2012 även om jag redan nu tror att jag vet exakt vad för sorts film det är. Jag menar det är ju regissören till "Independence Day" och "World after tomorrow" som gjort den och det kan man ju säga om honom att det är ju inte så svårt att lista ut hur det slutar eller handlingen heller för den delen...

2 kommentarer:

Evil Runar sa...

Jepp! Amerikas President visar sig vara en superhjälte som genom att flyga enormt snabbt runt jorden motsols lyckas få tiden att gå baklänges och få allt att icke-hända!

Martin sa...

Ja så länge som det är presidenten som är hjälten så är det okay.