tisdag, november 17, 2009

28. En bra dag...

Det finns vissa människor som kallat mig gammal idag det finns även de som kallat mig ung. Jag har även blivit kallad farbror idag men det var av en tant så det gör inget. I vilket fall så har jag haft en jättebra dag idag med flera presenter. Den första fick jag redan i Borås och det var att jag fick godkänt på min första salstenta och det var ett himla flyt för det trodde jag inte. Jag klarade det iaf med en poängs marginal (livin on the edge)...

När jag sedan kom hem så fick jag både blommor och present av min älskling och eftersom det var hon som gav mig blommorna så kan ni vara säkra på att det inte var fikusar. Jag fick även en helt underbar tröja som hon designat själv bara för att hon visste exakt vad jag ville ha! Jag måste säga detta, Jag är en väldigt lycklig man som har en underbar flickvän... :)