fredag, april 23, 2010

Nu vet jag vad jag ska bli när jag blir stor... :)

Jag ska bli forskare och med fast hand hjälpa alla de som lider av makromasti (ja jag har lärt mig ett nytt ord :) ps. ni behöver inte slå upp betydelsen, den kommer längre ner i texten ds. :P) jag tycker jag borde prisas för min osjälviskhet och för att jag tar hand om problemen men det kommer ta tid, det är inget litet problem som bara försvinner. Det är också svårt att veta hur hållbara dom är, sånt kan bara forskas fram genom empiriska studier men jag hoppas på god hållbarhet, det gör jag faktiskt. Naturligtvis så är det inte lätt att som doktor vara omgiven av en sån stor sjukdom som makromast ändå är men jag vill att ni ska veta att jag gör det för er skull så att vi alla kan leva tillsammans i harmoni...

Jag vill även att ni ska veta att jag är laddad för detta osjälviska uppoffrande som jag gör. Jag kan knappt bärga mig från att lägga vantarna på hyllan och ta hand om det första fallet av makromasti eller onormalt stora bröst som det också heter... :p

Inga kommentarer: