fredag, april 16, 2010

Det var rätt häftigt...

Idag så har jag och gumman varit på stadsteatern och tittat på Galenskaparna och After Shave eller ja 1/3 av Galenskaparna och 3/4 av After Shave var det väl om man ska vara ärlig. Föreställningen var bra även om den började segt, det var mestadels gamla "klassiker" både sketcher och sånger men jag antar att det är därför man går och ser dem. I vilket fall så var det riktigt bra och väl värt att gå och titta på, möjligtvis att dom blivit lite gubbsjuka men det får man väl stå ut med när det gäller artister man gillar? Jag menar man kunde ju förlåta George Lucas för samma sak, om sanningen ska fram så var det ju lättare att förlåta honom för det än att förlåta honom för kvaliteten på de nya Star Wars-filmerna... :p

I natt drog Stanley-Cup slutspelet igång, egentligen så startade det för två nätter sedan men Los Angeles Kings (laget i mitt hjärta) spelade först i natt. Tyvärr föll de mot Vancouver med uddamålet insläppt ca 9 minuter in i första sudden-death perioden. De gjorde iaf en stark insats, en starkare insats en vad många experter trodde så det var härligt och förhoppningsvis så kommer dom att slå ut Vancouver... :)

Jag har förresten sovit dåligt sen jag gav blod och mått lite kymmigt kan man säga, förhoppningsvis så får jag sova ut i natt och vakna upp något så när pigg men jag räknar inte med det egentligen. Känns som att jag hamnat i ett sådant stim där man får vara glad för den sovtid man får. Annars så måste jag sätt igång med en hemtenta nu i helgen och vem vet jag kanske jobbar imorgon kväll...

Inga kommentarer: