torsdag, april 15, 2010

Att drömma eller inte...

Jag höll på att försova mig idag på morgonen för verklighet och dröm blandades när min klocka ringde. I min dröm som gled över i verkligheten så kunde man inte lita på klockorna, det var något fel på dom och varje gång jag tryckte på snooze och somnade om så fortsatte drömmen. Jag kom liksom inte ur det och det gjorde att jag inte vaknade förrän 20 minuter innan jag behövde gå hemifrån. Så det blev lite jäktigt där ett tag men jag hann iaf med det tåg som jag var tvungen att komma med så jag ska väl inte klaga...

Imorgon så ska jag till Borås och ha ett seminarium, det är ganska kul, det är iaf roligt att ha det som ett diskussionsforum där man kan nöta och blöta tankar om bibliotek och användare. Kanske inte så konstigt med tanke på att kursen jag läser nu heter just bibliotek och användare, det finns ju skäl till allt... :p

Inga kommentarer: