lördag, april 17, 2010

Blåmärken och teen-bop...

Jag insåg idag när jag jobbade att man kan om man så vill tro att jag är en sprutnarkoman för jag har nålsticksärr i båda armarna och ett jättestort blåmärke i min högra armveck. Men det var ingen som frågade något om mina narkotika vanor så jag klarade mig nog.

Jag hade annars en väldigt lugn kväll, jag trodde att det skulle bli mer eftersom en 30-40 gymnasieelever var där för att äta men varenda en av dom beställde friterad kyckling istället. När klockan var halv nio så började jag tro att jag snart skulle kunna sluta, för fram tills dess hade det varit väldigt lite för mig att göra. Men då kom dom jävlarna! Och helt plötsligt så var det fullt med folk som skulle äta. Min dröm om att sluta tidigare föll i ett os av matolja och istället fick jag sluta halv tio...

Inga kommentarer: