lördag, juli 28, 2007

Vad Skriva?

Jag har funderat ett tag på om jag inte borde vidga mitt synfält när det gäller den här bloggen. Att kanske inte bara skriva om bakning, kvinnor, bakande kvinnor, hur utråkad jag är, vad jag gör när jag är uttråkad eller de kosmiska konspirationernas vara eller icke vara.

Jag kanske skulle skriva om sex? Fast det är klart det finns ju många som gör det redan. Men vad sägs om politik eller miljöfrågor? Kanske ekonomi, forskning eller varför inte sport? Jag kan skriva om sport som inte är sport, kändisar och mat. Film har alltid intresserat mig, det skulle jag kunna skriva om. Utbildning, arbete och döden är andra ämnen eller varför inte rymdvarelser, medicin, religion och hobbies?

Eller varför inte skriva om allt skräp man kan hitta på internet? Den här bloggen inräknad!

Inga kommentarer: