lördag, juli 21, 2007

Livet

Återigen samlas disk i min diskho! Jag börjar nästan tro att det är nån som ställer dit extra disk när jag inte tittar, för jag är helt säker på att det inte är jag. Hursomhelst så är det jag som får ta hand om det iaf och det är ungefär så spännande min tillvaro är just nu. Den är så spännande så att jag har börjat fundera på om jag inte borde försöka skaffa mig ett jobb. Jag måste tillstå att det är fruktansvärt tråkigt att inte ha några pengar att röra sig med, man kan ju inte ta sig för så mycket. Men men man får väl leva på storkok och undvika större extravaganser.....

4 kommentarer:

riksomengris sa...

men det låter ju som att du kunde ha en karriär just som diskare?

Martin sa...

jag tror att min livsåskådning lutar mer åt antidisk......!

riksomengris sa...

ah, så det är en filosofi att inte diska... tja, jag har hört sämre ursäkter

Martin sa...

kanske skulle bli livsstilscoach, tror det skulle gå hem med min antifilosofi, sen kan jag skriva böcker om ämnet...

nobelpriset i litteratur here I come