torsdag, maj 03, 2007

Vänskap!

Jag har en vän som har det svårt just nu. Hon mår inte bra och jag känner att jag inte kan ge henne det stöd som hon förtjänar! Det som jag kan ge henne är många kramar och det verkar funka för ögonblicket naturligtvis har vi djupare diskussioner men om sanningen ska fram vill jag nog helst låta människor som jobbar med sånt här försöka hjälpa henne!!!
En rolig sak som detta fört med sig är att på grund av alla kramar och den närhet som blivit mellan oss, verkar folk runt oss tro att vi är ihop eller åtminstone på väg att bli det. Det jag tycker är roligast med det hela är folks förmåga att dra förhastade slutsatser. Jag brukar iof inte bry mig om vad folk tycker särskilt inte när dom inte har alla fakta, hade dom det skulle dom vara mer oroliga! Men det viktigaste är väl ändå att inte svika sina vänner när dom har det svårt, utan istället får man försöka finnas där och ge den hjälp man kan!?!?!?!

Inga kommentarer: