lördag, maj 05, 2007

Har en plan!

Eftersom mitt kärleksliv har varit eller snarare inte varit på mycket länge nu har jag börjat arbeta på en plan! Jag funderar på om jag inte ska se bortanför Sveriges gränser och kanske hitta någon där. Det är nämligen så här att jag har en polare som åkte till Brasilien på semester ett år och kom hem med en brasilianska och han verkar lycklig. En annan polare började chatta med en flicka och när det sen visade sig att hon bodde i Thailand så sålde han sitt pick och pack och flyttade dit, nu jobbar han som engelskalärare och bor med henne hos hennes familj.
Nu är ju mitt problem att jag måste ju undvika att skaffa en tjej från någon av dessa två områden i världen (mest för att undvika att folk ska säga att jag härmas.....men men)! Jag har därför valt att rikta blickarna söder och österut, närmare bestämt mot Ukraina. särskilt då Kiev trakten med hänvisning mot Tjernobyl!!! Så det jag söker är helt enkelt en mustachprydd ukrainsk kvinna som heter Olga och som levt nära Tjernobyl; varför undrar ni säkert! jag har en plan till faktiskt!!

Planen är faktiskt ganska enkel, jag tänker mig att mina barn som jag och Olga producerar ska bli mutanter, fast jag kan stå ut med om dom blir vanliga enkla mutationer också! Allra helst ska dom naturligtvis ha övermänskliga krafter. När dom sen blir tillräckligt stora bildar jag en supergrupp med mutanter som ska beskydda världen. Jag kommer sen kalla mig nåt i stil med daddy M eller kanske doktor M eller varför inte professor M... hmm, jo det funkar! Sen kan jag kalla gruppen för M-men, fast det är klart det låter iof som en stammning! Jaja jag får nog tänka lite på det namnet. Allt jag behöver göra för att planen ska sättas i verket är att sätta in en kontaktannons i Ukrainas tidningar!

Nu ska jag bara hitta adressen.........

Inga kommentarer: