fredag, maj 11, 2007

Döden!

Jag sitter här sent på natten och försöker komma underfund med varför jag fastnade på den här sajten! Det enda jag kan tänka mig är att jag är morbid men vem är inte det nuförtiden? Det intressanta är dock hur många år det skiljer för någon som är en ickerökande man, om man är...

Normal.: Då dör jag söndagen den 29 augusti 2049
Pessimistisk: Då dör jag fredagen den 11 juni 2032
Sadistisk: Kommer att dö tisdagen den 28 augusti 2012
Optimistisk: Dör onsdagen den 24 oktober 2074

Vad mycket roligt man kan hitta på nätet....

Men varför verkar sadistiska människor ha högre dödlighet än andra och tänk om man börjar som optimist för att sedan gradvis glida över mot pessimism....

Ja ja, jag överlever nog inte Örebro ändå, det är det värsta med karma, till slut måste man betala för allt dumt man gjort och som ni vet är de flesta kvinnor långsinta...

Inga kommentarer: