lördag, mars 03, 2007

Paj, kvinnor och sångtexter

Hur bedyrar man sin kärlek för någon som aldrig svarar i telefon? Man skulle naturligtvis kunna säga det när man träffar hon eller han, fast det är klart det känns alldeles för enkelt. Jag tror nog mer på att vara subtil och flåsa i brevlådor och sånt! Om inte annat skulle dom som blir utsatta för det, bli väldigt konfunderade.

Har förövrigt idag bakat en paj med soltorkade tomater, svarta oliver, feta ost och grönmögel ost till detta åt jag grillad kyckling, det skulle egentligen ha varit en blandsallad med en enkel vinegrette till men om sanningen ska fram orkade jag inte göra den. Pajen blev faktiskt riktigt bra, har inte testat den blandningen förut så jag blev angenämt överraskad. Funderar nu på om jag inte skulle göra en dessert paj men tyvärr äger jag bara en pajform så det får vänta lite.

Vi har rep imorgon igen och jag borde verkligen lära mig sångtexterna, åtminstone min solosång men det går ju sådär om man säger så. Jag har iof två veckor på mig men jag tror inte att det går att ursäkta sig med det längre. Tycker att det skulle vara dålig stil mot de andra i ensamblen att köra mitt eget race så det blir till att super läsa ikväll.

Inga kommentarer: