onsdag, februari 06, 2008

Vi tar den stora borren...

Dagen började med ett monotont borrande på den högre skalan, eller dagen och dagen, morgonen var det, närmare bestämt kl 07:00. Jag måste erkänna att jag fasat lite för det här ett tag, inte det att jag bytte plats med mina föräldrar eller att jag inte har en fungerande toalett eller rinnande vatten, näe jag kände som jag gjorde för att jag tycker alltid att det är jobbigt när människor jag inte känner inkräktar på mitt levnadsutrymme. Detta kan naturligtvis även hända med människor som man älskar men jag tycker allt att det är värre med folk man inte känner.

Som sagt så drogs borren igång tidigt på morgonen, det var tur att jag hade hörselskydd liggande bredvid sängen för annars så hade jag inte kunnat somna om, vilket jag nu lyckades göra och jag sov riktigt gott, till min stora förvåning.

Fast det är klart att den dygnsrytm jag har just nu (jag somnar runt halv sex på morgonen) är inte den bästa när man bor i en lägenhet som renoveras av morgonpigga människor.

Inga kommentarer: