fredag, februari 08, 2008

mitt konstiga internet och livet i allmänhet

Internetet här hemma hos mina föräldrar har varit lite konstigt eller så är det jag som bara inte kan förstå hur min nya dator funkar, jag kan öppna sidor på nätet ibland och ibland kan jag uppdatera dom, fast ibland så kan jag inte det och detta gäller sidor som jag kan ha varit inne på för nån minut sen. Jag har funderat på om det är min branvägg som ställer till det för mig.

Annars så funkar livet lite som det ska, jag har iofs blivit lite nervig men det får man väl stå ut med, jag har ju en känsla av att jag vet vad det handlar om så jag får väl ordna det på nåt sätt...
Det finns egentligen inte så mycket annat att säga om det än att det rullar på och att jag verkligen måste lära mig mina repliker.

1 kommentar:

riksomengris sa...

Om replikerna inte sitter får du... äsch, jag tänkte rimma lite vackert här, men det räcker väl med att nämna stegling? Just det, slå upp ordet