fredag, februari 15, 2008

Konstigt räkneverk...

Jag insåg en sak idag. Det är nämligen så att jag när jag ska skriva ett nytt inlägg och går in på sidan där jag hamnar efter jag loggat in så står det hur många inlägg jag skrivit, grejen är bara den att om jag räknar antalet faktiska inlägg så har jag skrivit ca ett trettital färre än vad jag gjort enligt den "officiella" statistiken..... Varför gör den så? Varför är det så viktigt? Jo enligt den "officiella" statistiken så har jag skrivit över 200 inlägg och jag har inte riktigt kunna fira det eftersom jag fortfarande inte vet vilken statistik jag ska gå efter.

Vilka problem jag har eller hur? :p

2 kommentarer:

Sarha sa...

Men hu rhar du kunnat skriva 200 inlägg, jag har ju skrivit lite mer än 200 inlägg och jag har hållt på i några år...

Martin sa...

Tja, det kan ju vara så att jag helt enkelt har skrivit oftare än dig :p