onsdag, april 04, 2007

Romantiken är död?

Jag måste erkänna att jag inte är särskilt romantisk av mig eller jo ibland. Jag har iaf funderat på det mest romantiska sättet att fria till någon (funkar nog bäst på kvinnor men kan nog funka på en del män också), iaf så tror jag nu att jag har kommit på en idiotsäkert frieri. Först och främst, gå ner på ett knä och fatta hennes hand, titta henne djupt i ögonen och säg.

"Ja du (insert name), du börjar ju bli till åren gången och din biologiska klocka rusar allt snabbare och snabbare, det är nog dax för dig att acceptera att du är i livets nerförsbacke, så vad säger du, ska vi slå till? Jag menar du blir ju inte yngre."

Om ni mot all förmodan skulle få ett ja efter det här frieriet så antingen älskar hon/han er eller så planerar hon/han att hämnas å det gruvligaste. Vilket fall som helst så gifter dom sig ju med dig.

Inga kommentarer: