måndag, april 02, 2007

Bitterljuva minnen!

Eller ja det var iaf vad jag hade tänkt skriva om idag. En tragisk berättelse om spexföreställningarnas slut och det djupa sorgmod vi nåt fram till nu när allt är över, för att inte tala om det vemod vi känner nu när vi ska skiljas åt, meeeeeeeeen nu är det så att det är svårt att hinna känna av vemodet när man träffade människorna redan idag. Plus att vi redan blivit rollbesatta till nästa spex, nämligen valborgsspexet.....Hur ska jag kunna vara djupt sorgmodig om jag inte har nåt att vara det över? Nä det tänker dom inte på dom jävlarna!

Jag har blivit rollbesatt som kvinna igen vilket om sanningen ska fram inte gör något. jag ville bara inte ha rollen som Athena då den påminnde mig för mycket om min senaste roll som Henrietta. Vi fick även behålla vår regissör, jag vet inte varför hon gjorde det valet men det är bara att tacka och ta emot, jag känner mig väldigt säker med henne även om hon ger mig kvinnoroller hela (2ggr) tiden. Det finns iof en risk att jag blir typecastad då hon inte verkar tycka att jag är så manlig? Men hur ska man egentligen vara för att vara manlig??????

Inga kommentarer: