lördag, april 14, 2007

Långpromenad och misstolkade sms.......

Ja vad ska man säga, idag har jag och en vän, vi kan kalla henne X, gått riktigt långt. Vi vandrade runt i den här staden som vi bor i i flera timmar medan vi snackade om ditten och datten.

Plötsligt berättade hon om en annan vän, som vi kan kalla Q, som hade sagt att jag skickat ett sms där jag berättat att X sagt till mig att fortsätta ragga på Q. Problemet med det uttalandet är att jag faktiskt aldrig har skickat ett sådant sms, inte vad jag vet iaf. Detta gjorde att jag kände mig tvungen att kolla mina skickade sms. Nu när jag gjort det kan jag med gott samvete säga att jag aldrig skrev något sådant, så då återstår att Q misstolkat sms:et, men efter att ha läst det, känns det som om det skulle vara svårt att göra.

Nu har den stora frågan istället blivit varför?

Men jag får ju aldrig veta något ändå, det är ju inte som om dom pratar med mig direkt!

9 kommentarer:

Sarha sa...

och det kan inte vara så att x misstolkade mej, i vilket fall har jag tröttnat på det för längessen, lägg ner liksom...

Lena sa...

Jag bryr mig inte längre... Jag har nog misstolkat er båda så skit samma... Herre Gud... Lös det o gå vidare med era liv!!

Martin sa...

Tack, det var det jag ville ha!!

Sarha sa...

hahaha, det är faktiskt ganska roligt när man tänker på det hela...

Lena sa...

Jasså?? :P Men men.. Kommer fortfarande vara nyfiken på er.. *Skrattar*

Martin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Martin sa...

Har det inte varit det hela tiden??? :P

Martin sa...

Fast det är klart! Menar du från första stund eller från och med påskhelgen? Jag menar det hela är ju rätt mycket...

Lena sa...

vad menar du?