onsdag, april 04, 2007

Dockningssex någon?

När Christer Fugelsang fortfarande var ute i rymden och vi funderade på om han någonsin skulle komma ner igen, hittade jag en blogg som handlade om dockningssex (eller ja den handlade om en massa annat men dockningssexet var mest intressant). Detta sammanföll ganska naturligt med livesändningarna av att rymdfärjan discovery dockade med rymdstationen. Men iaf för att återgå till nutid, idag när jag var och simmade poppade en fråga in i mitt huvud.

Vad är dockningssex?

Som jag ser det finns det tre möjligheter:

1, Vanligt sex helt enkelt utan krusiduller (missonären för vanlig dockning, mer avancerade ställningar om man vill försvåra dockning)

2, Sex i tyngdlöshet. Detta är ju inte det lättaste att uppnå, majoriteten av jordens befolkning kommer ju aldrig att ge sig ut i rymden. Jag har dock en lösning nämligen Simbassäng (här kom kopplingen till mitt simmande), där är man tyngdlös (ni fick även veta vad jag tänker på när jag simmar (och nej det gör den inte, vattnet är för kallt)). Om nu tanken slår er att ett badkar skulle funka lika bra kan ni lika gärna slå det ur hågen med en gång. Att vara tyngdlös innebär ju i det här fallet att man inte ska ha något fotfäste eller något annat fäste heller för den delen, har du fotfäste har du inte tyngdlöst sex i en simbassäng utan då har du vanligt sex i en simbassäng, och som alla vet är det en helt annan sak

3, För att kunna få ut så mycket som möjligt av den tredje varianten behöver man först och främst lakan som på något sätt har med rymden att göra. Star Wars lakan funkar men för att få den där genuina känslan kanske Tintin på månen laken är bättre. Tag sedan folie och gör hattar av det, gör gärna lite antenner också och andra rymdsaker. Man kan ställa upp lite rymdfarkoster runt sängen och varför inte en jordglob? Sen placerar man sig på sängen och nu ska allt gå i slow motion, tänk på att en rymddockning aldrig går fort. Man pratar med sin partner eller som det heter här, man har radiokontakt......ex: kzzt...jag närmar mig dockningszonen...kzzt, kzzt...beräknar infallsvinkel...kzzt, kzzt...vrider underredet för lättare dockning...kzzt. Om man skulle missa är inte det hela världen för då får man ju använda sig av den odödliga...kzzt...Houston we have a problem...kzzt.

Och ja, jag vet att jag tänkt för mycket på det här

Inga kommentarer: