onsdag, juni 16, 2010

Var tar tiden vägen egentligen?

Jag har en lite speciell situation just nu, jag har nämligen inget att göra och ändå så rusar dagarna förbi. Förvisso så har jag omhemtentor och kompletteringar att göra men de ska inte vara inne förrän i Augusti så just nu har jag mycket tid i det hänseendet. Men man vet ju hur fort just den tiden går också så egentligen är det ju lika bra att börja på en gång. Som det ser ut just nu så börjar jag min dag med ett avsnitt Stargate och sen blir det fotboll för hela slanten, visserligen så är det ett parti där det inte är någon fotboll men det är ändå svårt att komma igång med något annat. Matcherna har förvisso inte varit så mycket att ha än men skam den som ger sig eller vad tycker ni?

Annars så måste jag försöka göra lite omhemtentor som sagt, just nu är det en hemtenta i klassifikationssystem och en i XML men även en komplettering i Content Managment som jag borde göra nu i juni. Juli verkar vara en ledig månad men då måste jag läsa på till salstentan i augusti, sen blir det ju omtenta i kulturpolitik etc etc...

Ja det verkar ju ändå som att det är en del att göra så här i sommar och förresten så har jag bestämt mig för att börja springa igen så lite tid ska väl gå åt till det också. Fast detta innebär iofs att jag inte längre kan klaga på att jag inte har något att göra i sommar...

Inga kommentarer: