torsdag, juni 17, 2010

Alternativ...

Som jag sagt tidigare så tittar jag regelbundet på Stargate och i ett av de senaste avsnitten som jag såg så användes en "spegel" för att hoppa mellan alternativa verkligheter. Ni vet sådana där verkligheter som uppstår utifrån varje val vi gör och inte gör, exempelvis så skapades nyss en alternativ verklighet där jag inte skrev detta inlägg. I vilket fall så innebär ju dessa alternativa verkligheter att någonstans i dessa verkligheter så har jag gjort de val jag inte gjorde i den här verkligheten. Vilket rent krasst innebär att någonstans i dessa verkligheter så har jag varit ihop med med er allihop som läser den här bloggen, en del av er mer än en gång t.o.m. Ja jag menar just dig, du där på andra sidan skärmen...

2 kommentarer:

Evil Runar sa...

Jo, jag minns det. Men we'll always have Paris.

Martin sa...

För att inte tala om Tidaholm...