torsdag, mars 25, 2010

En dum tanke...

Jag fick en väldigt dum idé idag! Jag satt och tänkte på det där med sms och brev i både digital- och fysisk form. Ibland så vill man ju avsluta med Kram och det fick mig att fundera, tänk om man bytte ut kram mot knull! Skulle inte den meddelande skrivande världen bli mycket intressantare då? Skulle inte ett sånt ord avmystifisera sex? (Det gör det inte men det kan vara bra att ha ett par högtravande ord tillhands utifall att man måste skylla på något så att det låter bra... :p)

Sen när jag funderat på det ett tag så insåg jag hur fel det skulle kunna bli om man avslutade meddelanden så, det kan ju liksom ge helt fel signaler... :p

Knull, knull på er

1 kommentar:

Evil Runar sa...

Jag har avslutat SMS med puss och knull... och jag har inte tatt nån skada av det.