fredag, mars 12, 2010

Alle man till rakning...

Jag gillar inte att raka mig och det står jag för! Skälet till detta är inte att jag gillar skägg eller att jag inte tycker om lena kinder, tvärtom jag gillar inte skägg och jag uppskattar när mina kinder är lena. Varför gillar jag då inte att raka mig? Jo för att min hud torkar ut så mycket att det blir obehagligt (sen har jag förvisso en tendens att skära mig också men använder man hyvel så gör man). Jag tog iaf och dokumenterade min senaste rakning och jag måste säga att jag har inte t-shirt på mig när jag rakar mig utan jag tog på den för fototillfällena så ni inte skulle få se för mycket av det goda...


Alldeles orakad men ändå rätt stilig, en sorts råbarkad manlighet som bara brukar förknippas med flanellskjortor... Hmm insåg just att Guillou brukar ha på sig såna...! Trots detta så vidmakthåller jag vad jag sa om manligheten... Lite djurisk magnetism också kanske...


Äsch halva manligheten borta, ser ju nästan ut som jag ritat dit stubben själv! Här har vi verkligen två sidor av samma mynt. Borde nästan söka jobb i nån såpopera... Jag kan spela ett par tvillingar, en god och en ond tyvärr kan dom bara ses i profil men som alla vet så har ju de flesta tvillingar sina egenheter...

Oh so smooth, knappt så jag kan hålla mig för att röra mig själv och njuta, njuta, njuta... Så här slutade rakningen och jag vill att ni noterar avsaknaden av blod. Så alltså inga skärningar när jag skulle göra mig fin för kameran...

3 kommentarer:

Skäggbloggen sa...

Haha, kul bild på halva rakningen! Skägg skyddar huden. Även om man inte gillar skägg kan det ju vara snällt mot torr och sårig hud att låta skägget växa ibland. Men vi på skäggbloggen.se är å andra sidan partiska...

Karin sa...

mmmm skägg....

Martin sa...

Du kan få känna lite om du vill... :p