fredag, mars 28, 2008

Konstigt...

Den här dygnsrytmen som jag verkar ha fått för skrivandet av dessa inlägg har gjort mig lite orolig faktiskt. Sanningen är den att jag kommer närmare och närmare en dag då jag helt glömmer bort att skriva här, nu vet jag att det finns många av er som sitter där ute som tänker att vadå du är ju ändå så gammal att du är senil och att du helt plötsligt skulle glömma saker kan ju inte komma som en överraskning för dig. Men faktiskt så är det så att jag visst blir överraskad när jag glömmer saker, eller ja, jag blir ju snarare överraskad när jag kommer ihåg dom men ni fattar vad jag menar. Iaf så tänkte jag bara säga att jag tycker att det är konstigt när jag skriver så sent på kvällen när hela dagen finns att tillgå.

1 kommentar:

riksomengris sa...

Det är inte åldern, det är skägget