torsdag, mars 13, 2008

Diskfén var är du....?

Jag har ett akut disk problem, mina tallrikar börjar ta slut och inget jag gör gör det bättre, jag skulle iofs kunna diska men jag har fått en ännu bättre idé. Jag låter helt enkelt bli att diska och när sedan mitt kök är proppfullt med disk så bör rent tekniskt sett allas vår diskfé dyka upp. Hmm, för att undvika att beskyllas för att jag på något sätt är emot jämställdhet så bör jag nog sluta kalla diskfén för fé och istället använda ordet fairy, detta eftersom ordet fairy kan inräkna både pojkar och flickor. Fast iofs så är väl ordet fairy i samband med pojkar detsamma som fjollor eller bögar och då blir ju min andemening fel iaf. För jag vill ju inte påskinna att kvinnor och bögar är mer benägna att diska någon annans disk bara sådär....

Åh skräp också, jag får väl ta och diska själv då....

Inga kommentarer: