fredag, maj 27, 2011

I have a dream...

A dream of sweet illusion...

Jag har börjat oroa mig för att jag börjar bli lite småborgerlig, jag har börjat drömma om ett rött hus med vita knutar, en stor trädgård fylld av blommor, träd och grönsaksland. Ett växthus har jag också i drömmen, ett som är fyllt av antingen stora mängder grönsaker eller stora mängder blommor och som jag kan sitta i när lusten faller på. Jag drömmer om att spendera mycket tid med att safta, sylta och lägga in. Jag skulle vilja odla en stor del av mina råvaror. Men mest av allt så drömmer jag dock ändå om bin och bikupor, att göra min egen honung och egentligen är det ju inget större fel med denna dröm. Ja det skulle väl vara det där med att det känns lite medelsvensson...

2 kommentarer:

Evil Runar sa...

Det där är inte småborgeligt, det låter för det första rätt mysigt, sen låter det lite som gröna vågen, och slutligen som sherlock holmes. Jag tycker du är i gott sällskap.:)

Anonym sa...

just do it! swoooosh!