måndag, maj 05, 2008

Surkål..

Det är konstigt men jag är en av de människor i världen som faktiskt gillar surkål, jag tror att det har att göra med syrligheten. Iaf så funkar surkål väldigt bra ihop med grillad korv med bröd, bara så ni vet alltså...

Annars så sitter jag just och tittar på en fotbolls match från EM2000 mellan england och portugal och det verkar faktiskt som om det är samma målskyttar den här gången som det var då, det värsta var faktiskt att jag faktiskt mindes målen när jag såg dom igen...

Sen så spelar ju vitryssland mot schweiz i ishockey-vm, inte världens bästa match någonsin men den funkar bra som slötittning en kväll som denna då man är rätt trött. Sen är det ju alltid kul att få se andra lag än Sverige och att Åke Unger inte blir för exalterad när någon gör mål...

Inga kommentarer: